UWAGA! Dołącz do nowej grupy Barlinek - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania „Mistrzu, zwolnij” z inicjatywy PZU i Policji ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach

Malwina Gardas

Malwina Gardas


W dniu 2 września wystartowała ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją. Celem tej akcji jest zwrócenie uwagi kierowców na problem nadmiernej prędkości oraz promowanie bezpiecznych zachowań na drogach. Statystyki wskazujące na liczne wypadki oraz ofiary śmiertelne na polskich drogach podkreślają konieczność podjęcia działań prewencyjnych. W ramach kampanii przygotowano różnorodne materiały edukacyjne oraz spoty mające na celu zwiększenie świadomości kierowców.

Przez ostatnią dekadę bezpieczeństwo na polskich drogach pozostaje wciąż istotnym zagadnieniem. W 2024 roku Policja odnotowała ponad 21 tysięcy wypadków drogowych, a liczba ofiar śmiertelnych wyniosła blisko 1 900. PZU, nawiązując do poprzedniej kampanii społecznej, postanowił ponownie zwrócić uwagę na potrzebę odpowiedzialności na drodze. Wydarzenie to ma na celu budowanie kultury, w której reagowanie na niebezpieczne sytuacje stanie się normą. Przesłanie kampanii jest jasne – ograniczenie prędkości to priorytet.

Kampania „Mistrzu, zwolnij” wyróżnia się widocznymi działaniami w przestrzeni publicznej. Do kierowców trafi milion naklejek z hasłem kampanii, które będą rozdawane przez policjantów podczas kontroli drogowych oraz przez agentów PZU. Dodatkowo, kampania obejmuje spoty telewizyjne w reżyserii Jana Komasy oraz billboardy informujące o zagrożeniach na drogach. Inicjatywy te mają za zadanie zachęcić kierowców do refleksji nad swoimi umiejętnościami i postawą za kierownicą, a także do wspólnego dbania o bezpieczeństwo na drogach.

Źródło: Policja Myślibórz


Oceń: Kampania „Mistrzu, zwolnij” z inicjatywy PZU i Policji ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach

Średnia ocena:4.72 Liczba ocen:14


Zobacz Także